Ε.ΣΥ. ΑΧΕΡΟΝΤΑ

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020

ΕΡΩ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

 

ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ

ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΘΑΝΑΤΟ

ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΚΑΛΛΟΣ

ΠΟΥ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ αφροδιτη


Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 7Η ΕΒΔΟΜΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ερω

ΟΠΟΥ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ

ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ

ΕΡΩ

ΤΟΝ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΨΙΣΤΗ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑΣ

ΑΠΕΙΡΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΕ ΝΟΜΟ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗΣ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

ΣΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ



Ο ΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 7Η ΕΒΔΟΜΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ

ΔΙΟΤΙ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ

ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΡΩ

ΠΟΥ ΠΡΟΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ

ΠΟΥ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ


ΚΑΙ ΠΟΥ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ

ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΕΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩ


ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΔΙΚΑΙΩΤΕΡΑ

ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΩΣ ΔΕΙΓΜΑ ΟΤΙ

«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ. Ο ΕΓΩ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΕΓΩ

ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΥΠΗΡΧΑ ΕΓΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑ ΕΓΩ

ΑΡΑ, ΠΡΟΥΠΗΡΧΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΖΩ ΕΓΩ ΤΟ ΕΓΩ ΜΟΥ

ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΓΩ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΕΜΕΝΑ

ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΓΩ

ΑΡΑ, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ

ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΟΥ

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΕΓΩ ΣΤΟ ΕΓΩ ΜΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΓΩ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΕΓΩ,

ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΕΓΩ

ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΡΑΞΕ ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΔΑ Ι

ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΑΥΤΟΝ ΤΗΣ

ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ΣΕ 0 ΜΗΔΕΝ «Ή Ο ΟΜΙΚΡΟΝ»


ΟΠΟΥ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι (0 ΜΗΔΕΝ)

ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΕΑΥΤΟΥ

ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι

ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ Η ΜΟΝΑΔΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ

ΤΟ ΜΗΔΕΝ


ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΗΣ


ΜΟΝΑΔΑ  Ι  0  ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ


ΑΡΑ, ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ Ι

ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΗΣ

ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΓΩ ΤΗΣ ΩΣ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΕΝΑ

ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΓΩ ΤΗΣ ΕΓΩ Ι ΜΟΝΑΔΑ»



ΑΥΤΗ Η ΠΑΝΙΕΡΗ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΣ ΖΕΥΞΗΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ

ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ

ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ

ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΕΝΑ 1 ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΡΡΗΤΟ ΕΝ ΤΟ ΟΛΟΝ ΦΩΣ


ΑΡΑ, ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΔΙΚΑΙΩΤΕΡΑ

ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΜΕΤΡΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΡΩ

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ 9 ΕΝΝΕΑ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑΣ ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ

ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ

ΤΗΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ


ΑΡΑ, Ο ΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ

ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ

ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΑΘΑΝΑΤΗ


ΚΑΙ ΟΛΑ, Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΘΑΝΑΤΑ

ΣΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ

ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΡΩ


ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΨΙΣΤΕΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ

ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ Ο ΕΡΩ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ

ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΘΑΝΑΣΙΑ


ΑΡΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ

ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΘΕΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩ


ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΘΕΤΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ 8Η ΟΓΔΟΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ

ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ, ΤΟ αηρ

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ : ΡΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ

ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ


ΠΗΓΗ

https://www.aitherikigrafi.gr/ierarxia-ton-9-ennea

ΠΗΓΗ

                                         

                                                                 ΑΙΘΕΡΙΚΗ  ΓΡΑΦΗ                 

                                                      ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ

                                        ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ