Ε.ΣΥ. ΑΧΕΡΟΝΤΑ

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021

Υπέρ της αναγνώρισης «τουρκικής» μειονότητας ο ΣΥΡΙΖΑ!

 


Ζητά ακόμα την αποκαθήλωση χριστιανικών συμβόλων από όλες τις δημόσιες αρχές και ουδετεροθρησκεία - Οι θέσεις του στον προσυνεδριακό διάλογο

Υπέρ του δικαιώματος των μελών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης στον συλλογικό εθνοτικό αυτοπροσδιορισμό, με τρόπο ώστε αυτή στο μέλλον να δύναται να χαρακτηρισθεί ως «τουρκική», τάσσεται ο ΣΥΡΙΖΑ, με το κείμενο των θέσεών του που δόθηκαν στην δημοσιότητα στο πλαίσιο του προσυνεδριακού του διαλόγου.

Με το ίδιο κείμενο «κλείνει», ενόψει και της έντονης φημολογίας περί πρόωρων εκλογών, πονηρά το μάτι στην μειονότητα υποστηρίζοντας την καθιέρωση της τουρκικής γλώσσας ως γλώσσας επιλογής στα σχολεία της περιοχής της Θράκης δίδοντας της προτεραιότητα έναντι της γλώσσας των Ρωμανί και της Πομακικής γλώσσας.

Συγκεκριμένα, όπως γράφει η «Εστία», η αναφορά στο ζήτημα του συλλογικού αυτοπροσδιορισμού και όχι του ατομικού όπως αναγνωρίζει έως σήμερα η Πολιτεία είναι η εξής: «Ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού όπως ορίζεται από το ευρωπαϊκό νομικό κεκτημένο στην βάση και των εν εξελίξει δικαστικών αποφάσεων».

Στην ουσία η αξιωματική αντιπολίτευση επιχειρεί να παρέμβει υπέρ της αναγνώρισης «τουρκικών συλλόγων» όπως η αυτοαποκαλουμένη «Τουρκική Ένωση Ξάνθης» στην κρίση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου ενώπιον του οποίου εκκρεμεί η αίτηση αναίρεσης του σωματείου αυτού.

Και παρεμβαίνει πρώτον εναντίον της ίδιας της νομοθεσίας που ψήφισε υπό την πίεση πολιτειακών παραγόντων, αλλά και της ΝΔ, ο ίδιος ως κυβέρνηση επί Υπουργίας Σταύρου Κοντονή με την οποία δεν επιτρέπεται η λειτουργία τέτοιων συλλόγων όταν προκύπτουν θέματα ασφάλειας και δημοσίας τάξεως και δεύτερον (παρεμβαίνει) όταν μόλις λίγες ημέρες πριν το μειονοτικό κόμμα της Θράκης ΚΙΕΦ παρενέβη υπέρ του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού ως «Μακεδόνων» ενός δήθεν πολιτιστικού συλλόγου από τις Σέρρες («Αδελφότητα γηγενών ντόπιων νομού Σερρών Κύριλλος και Μεθόδιος» το καταστατικό του οποίου απερρίφθη από το Μονομελές Εφετείο Θεσσαλονίκης.

Το Κόμμα Ισότητας Ειρήνης Φιλίας (ΚΙΕΦ) έθεσε το ίδιο ακριβώς θέμα, του εθνοτικού αυτοπροσδιορισμού αυτή την φορά με σκοπό την αναγνώριση «μακεδονικής μειονότητας». Εναρμονιζόμενο με τις πρόσφατες δηλώσεις του Σκοπιανού Προέδρου Πενταρόφκσι υπέρ «Μακεδόνων» Ελλάδας.

Συσχέτισε μάλιστα την υπόθεση του πολιτιστικού συλλόγου με τις εκκρεμείς δικαστικές αποφάσεις για την μουσουλμανική μειονότητα ως εξής: «Η απόφαση αυτή ενάντια στην μακεδονική μειονότητα είναι ένα παράδειγμα όλων των αποφάσεων που έχουν δοθεί ενάντια στην μουσουλμανική τουρκική μειονότητα της Θράκης παρά τις αποφάσεις της ΕΔΑΔ που δικαιώνουν την μειονότητα μας». Τέτοια υπευθυνότητα από τον ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν. Απόλυτη ταύτιση με το μειονοτικό κόμμα ΚΙΕΦ!

Ταυτόχρονα συμβαίνει όμως κάτι εξοργιστικό. Την ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ αναγνωρίζει ότι πρέπει να γίνονται από την Πολιτεία «θετικές διακρίσεις» υπέρ των μουσουλμάνων της Θράκης με βάση το θρήσκευμα, την ίδια αυτή ώρα επιτίθεται εκ νέου κατά της Εκκλησίας της Ελλάδας ζητώντας από την Πολιτεία την αποκαθήλωση των θρησκευτικών συμβόλων από τις δημόσιες αρχές, την κατάργηση του θρησκευτικού όρκου και την καθιέρωση του πολιτικού ως του μόνου όρκου. Και όχι μόνον αυτό: Ζητά από την Πολιτεία έναρξη διαλόγου με το Οικουμενικό Πατριαρχείο για νέο καταστατικό χάρτη της Εκκλησίας. Δεν θα αναλύσουμε τι υποκρύπτεται τι κρύβεται πίσω από αυτή την πρόταση, απλώς λέμε ντροπή!

Αναλυτικά οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τα θέματα αυτά όπως αποτυπώνονται στο κείμενο του προσυνεδριακού διαλόγου είναι οι εξής:

«Δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις σχετικά με τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ θέτει ως προτεραιότητα την προώθηση δημοκρατικών μεταρρυθμίσεων στη Θράκη που θα ενισχύσουν τα δικαιώματα της μουσουλμανικής μειονότητας και την κοινωνική συνοχή στην περιοχή, διορθώνοντας σοβαρά λάθη του παρελθόντος και ακυρώνοντας, παράλληλα, τις παρεμβάσεις τρίτων σε ζητήματα που αφορούν Έλληνες πολίτες.
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, άλλωστε, προώθησε την ιστορικής σημασίας νομοθετική ρύθμιση για την προαιρετικότητα της Σαρίας και εκσυγχρονισμό των μουφτειών, διόρισε Τοποτηρητές και άνοιξε την συζήτηση για κατάργησή της Σαρίας σε διαβούλευση με την μειονότητα. Στο πλαίσιο αυτό, στηρίζει την ανάδειξη μουφτήδων με διαδικασίες που θα αποφασιστούν σε διαβούλευση με τη μειονότητα και θα εξασφαλίζουν την μεγαλύτερη δυνατή αποδοχή τους. Παράλληλα, στηρίζει την διενέργεια εκλογών στις διαχειριστικές επιτροπές δήμων Κομοτηνής, Ξάνθης και Διδυμοτείχου και τη διενέργεια εκλογών στις βακουφικές επιτροπές το συντομότερο δυνατόν.

Στηρίζει την σύγχρονη και συμπεριληπτική εκπαίδευση στην Θράκη, με ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης και δημιουργία νέων σχολείων με εισαγωγή των τουρκικών ως γλώσσας επιλογής. (..) Στηρίζει παράλληλα, τη συνέχιση του προγράμματος που εισήγαγε ο ΣΥΡΙΖΑ (και εφαρμόστηκε το 2017-2019) σε αμιγώς μειονοτικούς οικισμούς και προέβλεπε την ταυτόχρονη παρουσία στην τάξη της νηπιαγωγού και συνεργάτριας/η από τη μειονότητα πτυχιούχο παιδαγωγικών ελληνικού πανεπιστημίου, προκειμένου να αξιοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία η μητρική γλώσσα των παιδιών και να διευκολυνθεί η κοινωνικοποίησή τους. Στηρίζει την ίδρυση ιδιωτικών νηπιαγωγείων στη βάση σαφούς κανονιστικού πλαισίου.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στηρίζει επίσης το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού όπως ορίζεται από το ευρωπαϊκό νομικό κεκτημένο, στη βάση και των εν εξελίξει δικαστικών διαδικασιών».

Διαχωρισμός κράτους-Εκκλησίας
«Ο ΣΥΡΙΖΑ–ΠΣ σέβεται το θρησκευτικό αίσθημα του ελληνικού λαού και τιμά τις παραδόσεις του. Οι θέσεις μας για μια νέα, σύγχρονη ρύθμιση των σχέσεων Κράτους – Εκκλησίας εντάσσονται στην προοπτική της βαθμιαίας και αμοιβαίας απεξάρτησης, στο πλαίσιο ενός καθεστώτος διακριτών ρόλων. Με αυτό τον τρόπο, κατοχυρώνεται η ανεξαρτησία της Εκκλησίας από την Πολιτεία και αντιστρόφως (..) Στο πλαίσιο αυτό, και λαμβάνοντας υπόψιν την Συμφωνία Πολιτείας – Εκκλησίας του 2018 και το σχέδιο υλοποίησής της ο ΣΥΡΙΖΑ–ΠΣ, πιστεύει στην επίλυση των θεμάτων μέσω διαλόγου.

Στη βάση ενός σαφούς οδικού χάρτη, ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αποσκοπεί στην έναρξη ενός ευρύτατου διαλόγου της Πολιτείας με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και την Εκκλησία της Ελλάδας, με στόχο την αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου για τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας, που επιτρέπει την επέμβαση της Πολιτείας στη λειτουργία της Εκκλησίας της Ελλάδας. Με τον τρόπο αυτό, θα κατοχυρωθεί το αυτοδιοίκητο της Εκκλησίας και θα θωρακιστεί από τις πολιτικές παρεμβάσεις.

Πέρα όμως, από τη ρύθμιση των σχέσεων μεταξύ Κράτους και Εκκλησίας, είναι απαραίτητη και η ίδια η ενίσχυση των διαδικασιών εκκοσμίκευσης του ελληνικού κράτους ώστε να προσφέρει εχέγγυα ισονομίας σε όλους τους πολίτες του ανεξάρτητα από τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις. Στο πλαίσιο της εκκοσμίκευσης προκρίνει την απόλυτη πρωτοκαθεδρία του πολιτικού όρκου, ως πίστη στους νόμους και το σύνταγμα της χώρας, την άρση της υποχρεωτικής προσευχής στα σχολεία και την μη ανάρτηση θρησκευτικών συμβόλων σε δημόσιες υπηρεσίες.

Ωστόσο, η ολοκλήρωση του θεσμικού πλαισίου επέρχεται με την αναθεώρηση των γνωστών συνταγματικών διατάξεων, οι οποίες αποτελούν προϋπόθεση περαιτέρω αναγκαίων νομοθετικών αλλαγών. Ο ΣΥΡΙΖΑ–ΠΣ υποστηρίζει την αναθεώρηση του άρθρου 3 του Συντάγματος με κατάργηση της διάταξης περί επικρατούσας θρησκείας, ώστε να διασφαλίζεται ουσιαστικά η ουδετεροθρησκεία και η προστασία της ελευθερίας της θρησκευτικής συνείδησης που τελεί υπό την εγγύηση της αρχής της ανεξιθρησκίας. Επίσης, την αναθεώρηση του άρθρου 16, παρ. 2 με κατάργηση της διάταξης που ορίζει ότι αποστολή της παιδείας είναι η ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης. Τέλος, υποστηρίζεται η τροποποίηση του προοιμίου του Συντάγματος στην κατεύθυνση της ευρύτερης εκκοσμίκευσης του κράτους ακολουθώντας το παράδειγμα των περισσότερων ευρωπαϊκών χωρών».

Τέλος, με σποτ του χθες ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει την κατάργηση του θρησκευτικού γάμου και την θεσμοθέτηση του υποχρεωτικού πολιτικού γάμου για όλους!

Υπέρ της αναγνώρισης «τουρκικής» μειονότητας ο ΣΥΡΙΖΑ! | newsbreak

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ