Ε.ΣΥ. ΑΧΕΡΟΝΤΑ

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

ΟΙ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ

 

ΟΠΟΙΕΣ

 ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΣΥΝΘΕΣΗ,

ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΠΟΤΕ

ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΣΕ ΧΑΡΤΙ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ

ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ. ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ


ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΕΝΟΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ. ΕΠΕΙΤΑ, ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ

ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.


ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΜΕ

ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΗΔΗ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕΣ. ΩΣΤΟΣΟ, ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΩ ΟΣΟ ΠΙΟ

ΚΟΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ

ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗΣ ΖΕΥΞΗΣ.


ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗΣ ΖΕΥΞΗΣ Ή ΕΝΩΣΗΣ ΤΩΝ

ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ

ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΠΕΔΙΟ ΑΧΡΟΝΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1


ΈΝΑ. ΟΠΟΥ Ο ΑΧΡΟΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΠΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΟΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΧΡΟΝΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1

ΈΝΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΧΡΟΝΟ 1 ΈΝΑ.


ΟΣΕΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ, ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ,

ΖΕΥΞΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ, ΠΑΛΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ 1 ΕΝΑ. ΠΟΥ

ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ 1 ΈΝΑ, ΤΟ ΑΧΡΟΝΟ, ΟΠΟΥ


ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΑΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ

ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗΣ ΖΕΥΞΗΣ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 1 ΕΝΑ

ΜΙΑΣ ΙΔΙΑΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΑΧΡΟΝΑ.


ΑΡΑ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΕΙΡΑ

ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΤΟ ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ

ΚΑΤΑΝΟΗΘΟΥΝ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ

ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ.


ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, ΟΙ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ

ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ

ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΣΥΣΤΗΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ


ΤΟΥ 1 ΕΝΟΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ

ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΧΡΟΝΑ ΤΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ

ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟΥ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ

ΟΛΙΚΟ ΟΛΟ ΤΟΥΣ .


ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ

ΧΡΟΝΟΣΗΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΤΟΥΣ,

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟ, ΠΟΙΟ ΕΓΙΝΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ,

ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΕΚΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΌ.


ΠΗΓΗ

https://www.aitherikigrafi.gr/isopoliteia-isodynamia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ