Ε.ΣΥ. ΑΧΕΡΟΝΤΑ

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

Ο ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΦΩΣ

 

ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΘΕΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΓΕΩΔΕΤΗΜΕΝΩΝ ΥΠΕΡΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ




1Ος ΜΑΝΤΕΙΟ ΔΕΛΦΩΝ
2ος ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΡΑ-ΧΕΟΠΑ
3ος ΜΑΩΝΑ «ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟ ΜΑΤΣΟΥ - ΠΙΤΣΟΥ»

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ




Ο ΜΑΩΝΑ  ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΙΕΡΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑ  ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ,

 ΟΠΟΥ ΟΙ ΜΕΓΙΣΤΕΣ ΘΕΙΕΣ ΠΑΝΙΕΡΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ
ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ 
ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥΣ
 ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΝΙΕΡΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ, 
ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΕΛΛΑΝΙΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΕΛΛΑΣ «ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ», 
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΙΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ 9 ΕΝΝΕΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ.




Ο ΔΙΑ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ, ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ 
ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ
ΦΩΣ
ΟΠΟΥ ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ 
ΚΑΙ
ΤΟ ΦΩΣ ΕΣΩΚΛΕΙΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, 
ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. 
ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ,
 ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ Ο
ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΥΤΟΝ ΛΟΓΟ, 
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΙ 
Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΟΣΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΟΣ 
ΕΙΝΑΙ  ΧΡΟΝΟΣ – ΝΟΥΣ - ΦΩΣ 
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ
 ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ,
ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΙΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΙΚΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι  ΦΩΣ-ΝΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΣ  
ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ.
Ο ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
 ΚΑΙ
ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΦΩΣ,
ΟΠΟΥ ΠΑΝΤΑ
 ΚΑΙ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΕΚΕΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΖΕΥΞΗ 
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ, 
ΤΗΝ ΙΔΙΑΧΡΟΝΟΧΩΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 
ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ
ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ.




ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ
ΟΠΟΥ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ,
ΟΠΟΥ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ 
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ,
ΟΠΟΥ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ 
ΚΑΙ ΠΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο
ΙΔΙΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ.

ΑΡΑ, Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ
ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΩΝΕΤΑΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ.

Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ
ΤΟΝ ΙΔΙΟΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, 
ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ
ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,

ΑΡΑ, ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ
ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ, 
ΑΠΟ 2 ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ 
ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ
 ΚΑΙ ΟΤΙ 
Ο  ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ 9 ΕΝΝΕΑ, 
ΟΠΟΥ ΩΣ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ
 ΚΑΘΕ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ

                                        

                                                                 ΑΙΘΕΡΙΚΗ  ΓΡΑΦΗ                 

                                                      ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ

                                        ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ