Ε.ΣΥ. ΑΧΕΡΟΝΤΑ

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΝΩΘΙ Σ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΥΗΣΗ (ΒΙΝΤΕΟ)

"..Η ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΤΥΣΚΑΛΟ ΘΕΩΝ ΚΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.."

ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΒΟΥΛΗΣΗ ΝΑ
 ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ
 Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΣΟΥ.
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΝΩΘΙ Σ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ
 ΜΥΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΑΝΑΒΙΒΑΖΕΙ ΩΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΣΟΥΝ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙΣ ΕΚΠΤΩΤΟΣ.
ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΓΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 
ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΑΡΕΤΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ
 ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΣΟΥ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΝΘΥΜΗΣΕΩΝ ΣΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ 
ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ
 ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ.

Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ
 ΣΤΙΣ "ΛΕΞΕΙΣ-ΚΩΔΙΚΟΥΣ" ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ
 ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥΣ ΣΕ  ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ.
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ 
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ 
ΤΩΝ ΔΡΩΜΕΝΩΝ
Ή ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ..;;" ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ "ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ" ΠΡΟΤΡΕΠΟΝΤΑΣ
 ΚΙ 
ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΔΙΟ 
ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ
 ΟΙ ΥΒΡΙΣΤΕΣ.
ΚΑΘΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ 
ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ.
ΤΙΜΗΣΤΕ ΓΕΙΩΣΤΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΞΤΕ ΤΑ ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΓΕΙΩΘΕΙ 
ΚΑΙ ΧΑΡΑΧΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥΣ 
ΤΟΝ ΑΡΤΈΜΗ ΣΩΡΡΑ 
ΠΟΥ ΩΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΑ ΓΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η "ΑΔΕΙΑ".
ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ
 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 27-04-2020
ΤΑ ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΕΔΩ: 
https://www.aitherikigrafi.gr/epikliseis

ΣΤΟΧΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΛΗΣΕΩΝ 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ