Ε.ΣΥ. ΑΧΕΡΟΝΤΑ

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020

Πώς βιβλίο Τούρκου τηλε-ευαγγελιστή που κατηγορείται για κακοποίηση ανηλίκων βρέθηκε στο ράφι της Λαγκάρντ



Όταν την περασμένη εβδομάδα η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Κριστίν Λαγκάρντ, εμφανίστηκε σε διαδικτυακή Σύνοδο Κορυφής προκειμένου να μιλήσει για την πανδημία του κορονοϊού, ένα βιβλίο που υπήρχε στο ράφι της υπογεγραμμένο από έναν φυλακισμένο ηγέτη της ισλαμικής λατρείας του σεξ προκάλεσε προβληματισμό παγκοσμίως.
Το βιβλίο με τίτλο «Ο Άτλας της Δημιουργίας» που εμφανίζεται στον προσωπικό χώρο της Κριστίν Λαγκάρντ, πάνω από τον δεξιό της ώμο, χρησιμοποιεί εικόνες απολιθωμάτων και ζώων της σύγχρονης εποχής για να παρουσιάσει την εξέλιξη, λέγοντας πως όλη η ζωή δημιουργήθηκε από τον Θεό σε μια «τέλεια» μορφή.
Συγγραφέας του είναι ο Χαρούν Γιαχούα, ευρύτερα γνωστός ως Αντάν Οκτάρ. Πρόκειται για έναν Τούρκο συγγραφέα και τηλε-ευαγγελιστή που είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στην Τουρκία και φυλακιστεί, κατηγορούμενος για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων, κατασκοπεία και σύσταση εγκληματικής οργάνωσης.
Η παρατήρηση του βιβλίου στο σπίτι μιας από τους κορυφαίους τραπεζίτες της ευρωζώνης, η οποία είναι επίσης γνωστή για την θέση της στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και αυτή στο υπουργείο Οικονομικών της Γαλλίας, σχολιάστηκε από πολλούς και δεκάδες άνθρωποι αυτή την ώρα αναρωτιούνται τι δουλειά έχει στην κατοικία της κάτι τέτοιο.
Πιθανότατα ο Οκτάρ έστειλε μαζικά χιλιάδες δωρεάν αντίγραφα σε πολιτικούς, δημοσιογράφους και σχολεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Η Λαγκάρντ μετακόμισε στην Φρανκφούρτη στα τέλη του περασμένου έτους για να αναλάβει την θέση στην οποία βρίσκεται τώρα.
Σύμφωνα με άτομο που βρίσκεται στο στενό της περιβάλλον και το οποίο επικαλείται το πρακτορείο Bloomberg, η επικεφαλής της ΕΚΤ δεν έχει διαβάσει το βιβλίο. Εκπρόσωπος της τράπεζας αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο.
Υπενθυμίζουμε πως ο συγγραφέας προσπάθησε να μοιράσει το βιβλίο σε διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, το υπουργείο Παιδείας της Γαλλίας όμως διέταξε την απομάκρυνσή του από τα σχολεία, εξηγώντας πως «δεν πληρούσε καμία από τις προϋποθέσεις που χρειάζεται για να συνδράμει στην διδασκαλία».
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ